En enään ees muista mitä ollaan tehty tässä viikon aikana, ei varmaan mitään...

Löysin ainakin lumikengät varastosta, en oo muistanu käyttää niitä. Nyt ollaan ahkerasti käyty koirien kans tuola pellolla kävelemässä ja eilen uskaltauduttiin metsäänkin. Jaava on ainut reipas joka jaksaa rämpiä lumihangessa, Panja ja Cook yrittää aina tulla mun jälkiä tai mennä vanhoja polkuja.. Panjan oon koittanu aina saada käveleen lumihanges, mut Kuukin oon kyllä armahtanu yleensä. Kuukikin onneks välillä kävelee hangessa, jolloin menee hyvin päämäärätietoisesti suoraan eteenpäin. :)

Eilen käytiin myös treenaamassa. Tytöt kehu Panjan seuraamisen parantuneen syksystä huomattavasti. Nooh, eilen se seuras kyllä tosi hyvin, mutta en tiejä onko se seuraaminen itsessään parantunu, vaan eilen se, että ajattelin Panjan olevan paras ja osaavan täydellisesti ja olin siihen tyytyväinen, jolloin Panja oli iloinen ja teki iloisesti. Jos me vain reenataan normaalisti ilman mielikuvaharjoittelua on se ihan samanlainen kuin ennenkin. Elikkäs mielikuvat kehiin. MUN KOIRAT ON MAAILMAN PARHAIMPIA JA NE OSAA KAIKEN. ja silleesti...  Pitäis vaan oikeesti oppia olemaan ilonen ja tyytyväinen niin meniskin aina paljon paremmin. :) Saapa nähä, voiko sitä kehittyä. 

Kennelvuorossakin olin neljä päivää ja oli ihan kivaa. =) Jaava jäi yheksi yöksi kentsulle, kun meni hermo siihen. Se oli autossa niin oli syönyt lämmitysjohon muutamaan palaseen. Ärsyttävä! Nyt se on ollu taas  ihan kiltisti.

Kuuki kuulemma vieläkin on yhtä sekopäinen mun perään, eli ravailee kämpillä ikkunasta toiseen jos lähen jonnekkin, eikä rauhtotu ollenkaan. Kumma homma. Muuten se on ollu oikeen ihana <3 Mun oma pikku mussukka. Paitsi eilen se merkkas hallilla ekaa kertaa -.- siitä en tykänny. Tekis mieli viiä se kastroitavaksi, mutta ehkä ootan vielä vuoden..

Täytyy tästä kait lähteä taas lenkille, mars mars! :)