En tiedä mitä oon tehny, oon vaan ollu sairaan väsyny, enkä oo tehny mitään. 

Kentsulla vietin kaks viikkoa putkeen, enkä kyllä suosittele kenellekkään. Meni kyllä ihan hyvin, mutta tämä palautuminen. En oo vieläkään palautunu, oon ihan väsyny koko ajan ja kauheet silmäpussit vieläkin. Panjan veli oli myös kentsuviikolla mulla hoijossa. Se oli aivan ihana <3 Aiemmin ei oo musta välittäny yhtään, kun täällä on niin paljon kaikkia muuta mielenkiintoista, kuten toiset koirat ja kissat. Mutta nyt se vaan jäi mun kans, ku oma isäntä lähti käveleen autolle, ei edes kahtonu sen perään. Oli heti niin mun koiraa että. En ois kyllä uskonu, mutta se varmaan sitten viimeksi hyväksy mut sen lähipiiriin ;) Oikeen hauskaa oli ja tulivat Kuukinkin kanssa vielä toimeen, vaikkakin viimisenä päivänä Cico meinas vähän purra Kuukia kun tultiin koulusta, sitten se joutu oleen vähän aikaa eteisessä jäähyllä. Myöhemmin päästin sen sieltä Kuukin kans ja osas olla ihan nätisti =)

Kuuki on toipunu leikkauksesta hyvin ja on paljo ihanampi ku ennen <3 Vieläkin se raiskaa Jaavaa, mutta ei ihan koko ajan, eikä huuda enään! =) Kuukin kanssa ollaan vähän reenailtu ja kyllä se on sitten ihana <3 Sen kans asioiden opettaminen on ku lastenleikkiä ja muutenkin reenaaminen hupaisaa, Panjan kanssa kun kaikki tuntuu paaaljon vaikeemmalta, kun sitä motivaatiota joutuu hakemalla hakemaan ja ei voi reenata ku 2 minsaa täysillä ja äkkiä pois. Kuukin kanssa voi reenata vaikka tunnin putkeen ja se jaksaa tehä =) Panja on muutenkin kauheen laiska. Tänäänkin käytiin serkun kans raviskalla juoksuttamas koiria, niin Panja vaan möllötti koko aika mun takana eikä suostunu lähteen juokseen ollenkaan. Siinä vaan möllötteli ku mikäkin vanha koira. Panja kyllä oikeesti vaikuttaa kauheen aikuiselta ja vanhalta, ainakin nuihin muihin verrattuna. :D

 

Panjan kanssa on kisat taas sunnuntaina vieraassa hallissa ja vieraalla tuomarilla, saapa nähä miten menee. Panjaa kun ei oikeen kiinnosta missään kylmässä hallissa reenata.. :/ Mutta katotaan! Jos sieltä ei ykköstä tuu, niin unohdan koko alokasluokan, sitten rupian reenaan vaan sitä avointa varten! :D

Lähen maanantaina Ranskaan 4 viikoksi työharjotteluun semmoseen kenneliin misä on yli sata koiraa. Se hirvittää ihan hirveesti. En tiejä miten pärjään ilman omia koiria niin kauan, ja miten niitten hoitajat pärjää niitten kans? Mitä jos Panja taas tekee jotain typerää, eikä kukaan jaksa enään kahtua sitä? Mitä jos Kuukilla sekuaa pää? Mitä jos Jaavan hoitaja ei tykkää Jaavasta? Mitä jos Aleksi unohtaa hoitaa kissat? Mua siis oikeesti pelottaa eniten nuo elukat. Vissiin sen takia en oo vielä ees vihtiny pakata, enkä ees aatella mitä otan mukaan. Ehkä huomenna täytyy alottaa.. Mutta onneks siellä ei ole lunta, eikä loskaa ja muutenkin mukavan keväinen sää :) Siitä mä tykkään! Aattelin myös opetella siellä Ranskaa, jotta voin sitten hommata sieltä sen mun unelmien poseronin <3 Semmosen vahvahermosen ja motivoituneen, enkä tuommosta laiskajalkaa, jonka tassut on taas tulehtunu (EN JAKSA, enkä tiä miten äiti saa ne hoijettua -.-). Ja muutenkin. Onhan Panja siis aivan ihana koira, enkä mää sitä mihinkään vaihtas, mutta ei se mikkää täyrellinen ole. Mutta rakastan sitä silti<3 Mutta yritän sitten siellä nähdä mahdollisimman paljon bössyköitä =) ja tutustua niihin oikeesti ja nähä minkälaisia ne siellä on, ja ehkä jopa löytää sen mun tulevan koiran emän? :D Siinäpä vasta haastetta! On täällä suomessakin kyllä koiria, mistä voisin sitten koiran ottaa, mutta jos sitä sattus löytämään tuolta ni olishan se kiva ;) Mutta en siis ole vielä ottamassa koiraa, ehkä joskus 2014? 

 

Jaava alottaa varmaan kivasti juoksut justiinsa kun mä lähden täältä ja se menee hoitoon =) Mutta onneksi hoitopaikassa ei oo uroksia =) 

Tänään käytiin kaverin kanssa hakemassa Polson lammasteurastamolta pikkusen lihaa ja luita =) Oli kyllä niin maukkaita luita että nam <3 Koirat ainakin tykkäs ja pakastinkin on taas täynnä. Niin ja mun autosta on varman pakoputki katkennu, mutta onneks mä en käytäkkään sitä kuukauteen, vaikka sunnuntaina kyllä pitäis päästä sinne kisoihin..:) Kait sillä pääsee, saa nähärä mitä tuo ukkokulta sanoo kun kotiutuu.

Eli siis pian blogi muuttu Ranskasta kertovaksi, eikä meijä pikkukoirista :( <3